Říjen 2014

30.10.

30. října 2014 v 16:12
snídaně: bílek, rajče
svačina: kousek papriky
oběd: kousek papriky
svačina: pekingské zelí
večeře: kousek papriky

celkem: 99kcal
cvičení: Jillian Michaels - Cardio KickBox

Ahoj zlata,
včerejšek s ním(říkejme mu M) byl.. nepopsatelný. Už ho chci zase vidět, povídat si s ním, přitulit se k němu, políbit ho. Chybí mi, ale nechci si to připustit, protože.. Chybím mu vůbec já? Asi ne a to je ten problém, proč to nemůže být zase tak krásné. Nechci mu dávat své city najevo, protože bych tím mohla všechno zničit. Všechno pěkné, co ještě zůstalo, by bylo pryč... Zítra jdu k P, kterému jde jen o to dostat mě do postele. Minule se mu to skoro povedlo, kdyby nám v tom něco nebránilo. Ale zítra se mu to určitě povede. Nevím, jestli je to správné, ale co oči nevidí, to srdce nebolí. Navíc k P žádné city nemám. Večer pak ještě ven s H, takže nevím, jestli stihnu napsat na blog, ale snad jo :). Jinak jídelák se mi dneska nějak nelíbí. Není sice špatný, ale mohl být lepší. Mějte se fajn :).

29.10.

29. října 2014 v 12:45 | Melisa |  Food&Diary
snídaně: 5 cherry rajčat
svačina: x
oběd: pekingské zelí
svačina: 5 cherry rajčat, 2 bílky
večeře: 5 cherry rajčat, kousek papriky

celkem: 98kcal
cvičení: Jillian Michaels - Cardio KickBox

Ahoj kočky,
už od včerejšího večera mám křeče z hladu a musím říct, že se mi ten pocit líbí. Za chvíli půjdu cvičit, pak uklidím, dodělám věci do školy a večer jdu na chvíli ven. Co vy plánujete na dnešní den?

28.10.

28. října 2014 v 16:50 | Melisa |  Food&Diary
snídaně: 5 cherry rajčat
svačina: x
oběd: 5 cherry rajčat
svačina: pekingské zelí
večeře: 250g bílý jogurt 0,5%

celkem: 146kcal
cvičení: Jillian Michaels - Cardio KickBox

Ahoj kočky,
víkend byl strašný. Zase jsem do toho spadla, zase jsem sáhla po projímadlech. 30 tabletech za den mi nědělalo problém. Už jsem ty šílené křeče přestala vnímat. Dneska konečně tak, jak to má být, málo jídla a cvičení. Zítra zvládnu ještě míň, jídelák do 100kcal a cvičení.. To by celkem šlo, přidá se někdo? :)

23.10.

23. října 2014 v 20:21 | Melisa |  Food&Diary
snídaně: 30g tuňák, rajče
svačina: kousek papriky
oběd: kousek papriky
svačina: ledový salát, 2 kousky kuřecího masa
večeře: x

celkem: 151kcal
cvičení: x

Ahoj krásky,
dneska jsem byla celý den pryč, proto píšu až tak pozdě. Byla jsem nakupovat, takže pohybu bylo i tak dost. Zítra se uzvu určitě dřív. Zatím se mi daří dobře, snad zvládnu prázdniny bez přežeru :). Základem je být pořád něčím zaměstnaná. Takže už si na pátek i sobotu večer plánuju nějakou pařbu, o prázdninách budu jezdit na kole, uklízet doma a tak různě :). Taky chci být dost aktivní na blogu, takže čekejte nějaké články s tipy, thinspiration, jídelníčky apod.

22.10.

22. října 2014 v 15:37 | Melisa |  Food&Diary
snídaně: 30g tuňák, rajče
svačina: kousek papriky
oběd: x
svačina: 30g tuňák, 200g brokolice
večeře: pekingské zelí

celkem: 111kcal
cvičení: Jillian Michaels - Cardio KickBox

Ahoj kočky,
včera jsem si zkoušela nějaké oblečení a prostě jsem to nezvládla a začala brečet. Úplně mě to dostalo, když jsem se viděla v zrcadle. Tlustá bečka s překypujícím břichem přes kalhoty, zadkem jak kombajn a nechutnýma rukama. Vypadám jak vyžraný děcko, co právě vyšlo z mekáče a už si to štráduje do KFC. Na váhu se radši ani neptejte...

21.10.

21. října 2014 v 16:50 | Melisa |  Food&Diary
snídaně: 60g tuňák, rajče
svačina: kousek papriky
oběd: kousek papriky
svačina: 30g tuňák, pekingské zelí
večeře: x

celkem: 142kcal
cvičení: Jillian Michaels - Cardio KickBox

Od pátku jsem měla jídelníčky naprosto katastrofální. Dneska už je to konečně dobré. Už si nemůžu dovolit pořád selhávat. jsem tlustší než kdy dřív a taky tak stejně nechutná. Když do toho půjdu na 100%, tak můžu za 2 měsíce vypadat úplně jinak. Zase jako ta stará štíhlá a sebevědomá Melisa. Sakra, jak mi ta holka chybí! Teď je tu místo ní tlustá nicka, co nevydrží jeden den bez přežeru. Chtělo by to parťáka, se kterým bychom se vzájemně podporovaly v těch nejtěžších chvílích. Popravdě.. v reálném světě nemám moc kámošek... Třeba se mi podaří najít nějaké aspoň v tom virtuálním.. A tak se ptám, našel by se někdo takový???

19.10.

19. října 2014 v 12:01 | Melisa |  Food&Diary
Tumblr_m22obl78z61rsj1n3o1_500_large
snídaně: 60g tuňák, rajče
svačina: x
oběd: 60g tuňák, okurka
svačina: přežer
večeře: x

celkem: 1600kcal
cvičení: Jillian Michaels - Cardio KickBox

Ahoj kočky,
ty víkendy opravdu nezvládám. Včera oslava, takže plno jídla, ale taky jsem měla celkem dost pohybu, protože jsem pomáhala s přípravami. Ani nevím, kolik kalorií jsem mohla spořádat, ale asi to bylo kolem 2000 kcal. V pátek jsem si koupila dulcolax. Já vím, že je to nezdravé a že se po tom nehubne, ale ani nepřibírá. Takže když příjde víkend a prostě to nezvládnu, tak se vždy hodí nějaká záchrana. Co vy a víkend? Máte nějakou radu, jak ho přežít v pohodě a jíst málo?

Edit: Jsem vážně nenapravitelná... Takhle pudu napořád tlustá bečka.

16.10.

16. října 2014 v 13:55 | Melisa |  Food&Diary
117338497_large_large
snídaně: 200g bílý jogurt 0,5%, 5g ovesné otruby, rajče
svačina: 150g bílý jogurt 0,5%, 5g ovesné otruby
oběd: 60g tuňáka, 230g žampiony steril., ledový salát, rajče
svačina: 60g tuňák, 2 rajčata
večeře: x

celkem: 516kcal
cvičení: Jillian Michaels - Cardio KickBox

Ahoj zlata,
včerejšek jsem pokazila, ale dneska to už doufám vyjde podle mých představ. Je pro mě celkem těžké začít jíst zase míň, ale pokud chci zhubnout a vypadat zase k světu, není jiná možnost. Držte se :). Kdyby chtěl někdo spřátelit, tak moc ráda spřátelím! :)

Who is that whore?!

15. října 2014 v 18:23 | Melisa
Začla jsem psát blog a vy vlastně ani nevíte, kdo jsem jaká jsem. Kdo jsem vám nepovím. Na blozích o hubnutí jsem vždy vystupovala v anonymitě pod přezdívkou Melisa. Už je to 2 a půl roku, co jsem zabloudila do tohoto záhadného světa blogů, hubnutí.. anorexie? Prošla jsem si zdravým hubnutím, hladovkama, přejídáním, ZP, pokoušela jsem se o miu. Jednu dobu byla nejlepší kámoška s anou, pak ji pěkně podrazila. Usmířily jsme se a já ji znova podrazila. Je divné psát o psychické nemoci jako o nějaké osobě, ale když to člověk prožije, tak to tak cítí. Cítí jako by v jeho hlavě někdo rozhodoval za něj, cítí jako by mu někdo zakazoval jíst, poroučel mu. Lidé okolo ho mají za vychrtlého blázna a on si připadá tlustý. Mám normální zdravou váhu, ale nejsem spokojená, jsem sama sebou znechucená. Potřebuju zase získat kontrolu. A právě ona mi tuhle kontrolu dává. Kontrolu nad jídlem, nad svou váhou. Možná mě pomalu zabíjela, ale já byla šťastná a spokojená. Je to ironie. Ať jen blbě nezecám, přidávám pár fotek pro lepší představu.


15.10.

15. října 2014 v 12:55 | Melisa |  Food&Diary
Tumblr_m4x64sdrn11qg1yqxo1_500_large
snídaně: 250g bílý jígurt 3,5%, 2 rajčata, 2x Knupsi Crispbread
oběd: 150g kuřecí maso, 200g brambory, paprika, rajče
svačina: půl bagety, 120g čokoládová pomazánka
večeře: 60g tuňák, rajče

celkem: 1484kcal
cvičení: Jillian Michaels - Cardio KickBox

Po dlouhé době jídelníček pod můj bazál. Je to celkem dost velká změna, když jsem měla dřív příjem 3x větší :D. Snad to bude mít i své výsledky. Jinak jak můžete vidět, snažím se jíst celkem zdravě, což znamená dostatek bílkovin a zeleniny, minimum jednoduchých cukrů a tuků. Taky si chci držet příjem kolem 700kcal a jíst pravidelně. Metabolismus mám už docela zrychlený, takže by byla škoda ho zase zpomalit. Jídelníček typu nic, nic, nic, snickerska, nic, u mě fakt nečekejte :D. Jsem zastáncem zdravého jídla a pohybu, né hladovek a následného přežeru, protože jedině takhle se dá trvale zhubnout. Věřte mi, vím, o čem mluvím.

Založila jsem si instagram, kdo chce, tak si mě přidejte, budu jen ráda :).

Edit 16:05 Zase jsem to zkazila. Už jsem na tom cukru asi totálně závislá. Půjdu si zacvičit a večer se ještě projet na kole.

Něco pro zasmání.. Oblíbené kalhoty z Tally Weijl velikost 32. Ne, už je fakt nezapnu..