Prosinec 2014

18.12.

18. prosince 2014 v 14:58 | Melisa |  Food&Diary
snídaně: rajče
svačina: x
oběd: 60g tuňáka, 350g brokolice
svačina: 2 bílky, pekingské zelí
večeře: pekingské zelí

celkem: 266kcal
cvičení: Jillian Michaels - Cardio KickBox
Ahoj zlata,
pomalu mi dochází, že to s M nemá cenu. Prostě už to nikdy nebude jako dřív. Jen já můžu být jako dřív, ale to se nestane, když budu pořád jen žrát hnusy a sedět na prdeli.
P.S.: chcete víc fotek téhle krásky?

17.12.

18. prosince 2014 v 14:53 | Melisa |  Food&Diary
snídaně: cherry rajčata
svačina: x
oběd: pekingské zelí, 60g tuňáka
svačina: 10g proteinu s vodou
večeře: 60g tuňáka

celkem: 206kcal
cvičení: Jillian Michaels - Cardio KickBox, 2x Pump it up(part 6)

13.12.

13. prosince 2014 v 13:54 | Melisa |  Food&Diary
snídaně: pekingské zelí
svačina: pekingské zelí, 30g tuňáka
oběd: paprika
svačina: 2 rajčata, 30g tuňáka
večeře: x

celkem: 181kcal
cvičení: Jillian Michaels - Cardio KickBox, Pump it up(part 5)
Ahoj zlata,
včerejšek se S byl fajn. Poprvé jsem měla ledovou kávu s našlehaným mlékem, fakt mňamina! Ale 140kcal je na jednu sklenici dost. Dnešek zatím trávím doma učením, za chvilku jdu cvičit a k večeru ven. Ikdyž jdu s M, tak se mi tam nechce. Nejradši bych byla doma, zalezla do postele a probudila se až po vánocích.

12.12.

12. prosince 2014 v 11:50 | Melisa |  Food&Diary
snídaně: rajče
svačina: x
oběd: pekingské zelí, 30g tuňáka
svačina: 2 rajčata
večeře: ledová káva s mlékem

celkem: 221kcal
cvičení: Jillian Michaels - Cardio KickBox
Ahoj zlata,
dlouho jsem se neozvala, já vím. Bylo toho na mě moc. Občas si říkám, že bez blogu mi to jde líp, ale pak příjde víkend, nuda, plná lednička jídla a já se neudržím. Začne to třeba jen blbou mandarinkou a skončí u sklenice Nutelly... Při představě těch všech kalorií, co jsem dokázala spořádat třeba jen za hodinu, je mi špatně. Pak obvykle začnu hledat různé projímadla, tabletky na hubnutí nebo jiné způsoby, jak to jídlo ze sebe dostat co možná nejrychleji. Zvracení mi ale vůbec nejde.
Popíšu vám můj včerejší den, co se jídla týče...
Nešla jsem do školy, takže jsem vstala v 8, pak v 9 snídaně v podobě misky pekingského zelí s trochou sojové omáčky. Nemůžu si pomoct, ale tu kombinaci miluju a mohla bych to jíst pořád :D. Pak kolem 11 hodin oříšková Deli. Byla jsem u kámoše a měli jsme hlad. Měla 160 kcal, takže jsem si říkala, že je to celkem v pohodě. V půl 1 jsem si udělala celkem větší jídlo, protože jsem tušila, že budu mít problém včerejšek zvládnout. Měla jsem 90g tuňáka, asi 150g pórku, mé oblíbené zelí a k tomu sklenici podmáslí. Tolik bílkovin by mě přece mělo zasytit, navíc pórek má mírně projímavé účinky a podmáslí na mě občas působí také projímavě. Ale pak přišly chutě... Udělala jsem si pudinkový krém(500ml mléka, sáček pudinku, vanička odtuč. tvarohu, sladidlo), který jsem občas dělávala rodině k palačinkám, ale nikdy jsem ho neochutnala. Měla jsem asi 3 lžíce a nechutnal mi, ale pak přišli z práce rodiče s nákupem. Už, když jsem dávala jídlo z nákupu do ledničky, jsem věděla, že dnešek nedopadne dobře. Koupili i můj oblíbený light taveňák a dvojbarevnou Nutellu. Samozřejmě, že jsem hned měla namazaný toast taveňákem a v druhé ruce 750 gramovou sklenici Nutelly s lžičkou. Po sladkém přišla chuť na něco slaného.. Vzala jsem si trochu pečeného kuřecího masa s lžíčkou tatarky a kečupu. Téměř nic jsem z toho nesnědla a pořád jsem měla na něco chuť. Piškoty, mléko a 4 mandarinky s kiwi. Dál lžička pařížského salátu, trocha balkánského sýra, 2 taveňáky. Nakonec ještě lžíce nutelly. Začala jsem počítat.. Všechno to jídlo vyšlo něco přes 2000kcal. Příjem pro normální dospívající holku, řekli by si někteří, ale pro nás je to důkazem selhání. Projímadla jsem už neměla, ale měla jsem krabičku tabletek s L-karnitinem z DM. Bylo jich tam asi 55, spolykala jsem je všechny. L-karnitin totiž ve větších dávkách vyvolává průjmy. Efekt se rychle dostavil. Už mě tak netížilo svědomí za všechno to snězené jídlo. Kdybych odolala, tak jsem mohla být dnes zase o trochu lehčí, ale místo toho pořád hnusných 55kg...

1.12.

1. prosince 2014 v 15:47 | Melisa |  Food&Diary
snídaně: rajče
svačina: x
oběd: pekingské zelí
svačina: pekingské zelí
večeře: rajče, bílek

celkem: 92kcal
cvičení: x

Ahoj zlata,
poslední 3 dny jsou moje jídelníčky podobné jako ten dnešní. Jsem celkem spokojená, ale štve mě, že skoro pořád spím nebo se učím a na cvičení už energie nezbývá. Ale rozhodně je to lepší než se přejídat. Jak se daří vám? :)